marți, 6 septembrie 2011

Ma apuc din nou de scris

Cum intru intr-o noua etapa a vietii, m-am tot fastacit daca sa scriu sau nu pe blog, sa-mi fac altul nou(ceea ce am si facut dar l-am sters) sau sa renunt total la idee. Citind recent bloguri de frumusete, m-am gandit ca la cate cosmetice am prin camera si la cate prostioare am cumparat de-a lungul timpului as putea sa fac si eu review-uri la unele produse care imi plac sau care m-au dezamagit profund. Cateodata caut ca disperata pe net despre anumite produse si nici ca gasesc vreo parere a unei blogarite impatimite. Nu cumpar cosmetice scumpe, si asa am multe si nici nu le folosesc pe toate, unele chiar le arunc noi pentru ca au expirat. Cumpar doar pentru ca am impresia ca sunt un must have pentru mine, dar se dovedeste a fi doar un moft. Acum m-a apucat nebunia cremelor de corp, dar noroc ca ma tempereaza sufletul meu pereche.
In concluzie, am sa includ pe blog o noua rublica, aceea a cosmeticelor. Imi doresc sa fiu de folos cu postarile mele pentru fetele care nu sunt decise daca sa cumpere un anumit produs sau nu. Pe langa asta, am sa incerc sa intensific postarile la categoria "jurnal" pentru ca in curand am sa plec la Iasi caci acum sunt la o alta etapa. Chiar sunt curioasa in cat timp ma acomodez si in cate luni nu am sa mai spun mamei la telefon ca vreau inapoi(ps: sunt sigura ca asta o sa se intample, am sa ma smiorcai pe la telefon cu toata lumea cu care vorbesc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu