marți, 6 septembrie 2011

Crema protectie Nivea vs L'oreal

Multi zic ca nu e nicio diferenta. Crema L'oreal mi-a luat-o mama la indemnul farmacistei. Eu i-am zis sa imi ia cu FPS 50 dar ea mi-a luat cu 30 ca cica e mai bine asa. Am folosit-o ceva timp, mai mult pe fata si nu m-am bronzat deloc. Apoi am zis sa-mi iau o crema cu 50+. Cum am fost multumita de L'oreal am zis sa imic umpar crema de protectie L'oreal 50+. Nu am gasit pe nicaieri, pe net am gasit un site dar m-am sunat sa imi zica nu mai au in stoc.
M-am reprofilat repede, am citit pe net si am ramas la Bioderma sau Avene, credeam ca daca sunt scumpe sunt si bune. Am citit tot ce era posibil despre aceste creme, am ramas la Avene. Am cautat prin farmacii crema Avene pentru copii la 200 ml si nu am gasit nimic. Deja ma enervasem ca am bani sa cumpar si nu gasesc ce vreau.
Am gasit apoi intamplator blogul http://pasagera.ro/ si mi-am schimbat parerea despre cremele de protectie scumpe. Sunt apa in ploaie doar ca sunt vandute la un pret mult
mai scump. Apoi am ramas la Nivea pentru copii. Am cautat si am gasit la Farmacia Dona unde am gasit-o la oferta, am cumparat-o doar cu 23 lei. Eu ma gandam ca e acelasi lucru la L'oreal, la fel de buna.
Protejeaza pielea dau e o crema grasa care intra greu in piele si ramane o pelicula alba pe piele chiar si dupa uscare. Pe fata nu ma pot da, m-am dat de 2 ori si tot timpul imi ramasese urme albe pe fata de parca as fi fost o novice in alte cosmeticelor. Am revenit din nou la crema mea L'oreal care nu e grasa, nu lasa urme albe pe piele, miroase mai bine decat Nivea, in concluzie parerea mea e ca e mai buna crema L'oreal. Cat a fost vara m-am dat pe fata cu L'oreal(asta fac tot timpul, nu ies din casa fara crema, imi place cum imi face fata, mai ales ca eu nu ma dau cu fond de ten si imi face tenul perfect) si pe maini, gat si piept ma dau cu Nivea.
Am uitat sa mentionez ca am dat pe crema L'oreal 35 lei sau ceva de genul. E un pic mai scumpa decat Nivea dar mi se pare calitativ superioara.
In concluzie, depinde de tipul de piele care il aveti. Eu am pielea uscata si mi se potriveste mai bine crema de protectie L'oreal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu