miercuri, 7 septembrie 2011

Schimbare si nu prea





De cand sunt in vacanta am atat de mult timp incat ma gndesc la o gramada de lucruri. Inainte sa termin liceul cu vreo 2 luni inainte am decis sa imi fac breton frantuzesc, am fruntea lata si mi-ar sta bestial. Am tot amanat, ma gandeam sa il fac in august atunci cand intru la facultate ca sa fie o schimbare totala, plus ochelari de vedere o sa fiu alta, de recunoscut. A trecut timpul si a trecut si august.
Breton nu mai imi fac, am vazut multe persoane care si-au facut breton si apoi au renuntat la el. Stiu ca o data am sa-mi fac breton in viata asta, dar poate cu alta ocazie. Si asa am probleme de vedere, cu breton o sa vad si mai rau.
Am ramas sa-mi tund parul in trepte, ca de obicei, dar un pic mai scurt in fata, adica cel mai scurt fir sa ajunga la barbie. Mai scurt nu ma tund ca am patit-o cand am terminat gimnaziul si m-am tuns in tepte pentru prima data si am uitat sa-i mentionez cucoanei sa nu ma tunda asa scurt, astfel ca cel mai scurt fir era in dreptul buzelor. De atunci a fost invatatura de minte sa nu ma mai tund asa scurt.
Acum visez la par si mai lung, gen Victoria's Secret Angels. Inca nu stiu daca sa imi las parul drept sau sa-l ondulez. Parul meu e ondulat dar il fac cu placa sa fie drept. Daca il fac ondulat nu sta, cu orice chestie as da pe par in 3 ore e la fel ca inainte.Inca mai meditez la acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu