marți, 6 septembrie 2011

Uleiul de ricin face minuni


Am citit pe net despre uleiul de ricin. Vroiam sa am gene lungi si superbe, lucru pe care mama a uitat sa-l mentioneze la dorinte cand era gravida cu mine. Acum am ramas cu durerea ca nu am gene lungi si frumoase. Dar am gasit rezolvarea: uleiul de ricin.
L-am cumparat de la farmacie, am dat 10 lei pe un flacon de 100 gr, asta pentru ca era facuta in gradina proprie a farmaciei, altfel ar fi costat mai scump. M-am dat cu el, normal trebuia sa ma fi dat cu o perita de rimel, dar cu o saptamana inainte chiar imi aruncasem rimelul vechi(asta a fost o decizie proasta). M-am dat cu uleiul de ricin cu un betisor de ureche pe gene, a mers si asa. Ma gandeam ca o sa miroase urat si n-o sa suport mirosul si iar mi-am cumparat un produs pe care nu il folosesc. E adevarat ca nu l-am folosit in fiecare seara, mi-era lene sa ma dau, recunosc. Dimineata ma demachiam si seara iar ma dadeam.
Surprinzator ca dupa vreo 3 saptamani deja au inceput sa se vada efectele, gene lungi, dar nu mai dese ca inainte. Macar am atins un scop din doua. Am sa continui sa folosesc uleiul de ricin, poate am sa-mi fac curaj sa ma dau si pe par, dar nu prea ma incanta ideea pentru ca trebuie sa stau cu uleiul toata noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu